Waar is de winkel?
De winkel is in het centrum van Hoofddorp.
Nieuweweg 55F
2132 CL Hoofddorp
023-3031290
Let op! Vanaf de weg is de winkel niet zichtbaar. U kunt (beperkt) gratis parkeren op ons eigen parkeerterrein. Naast toko Pandora
Wat zijn de openingstijden?
Dinsdag 10-18 uur
Woensdag 10-18 uur
Donderdag 10-18 uur
Vrijdag 10-18 uur
Zaterdag 10-15 uur
Afwijkende openingstijden worden weergegeven op Google Maps. Dus als u bij Google Maps zoekt op LingerieService vind je de meest actuele openingstijden
Kan ik met mijn auto voor de deur komen?
Ja, bovendien kunt u (beperkt) gratis voor de deur parkeren.
Kan ik pinnen in de winkel?
Ja, dat kan.
Is de winkel rolstoeltoegankelijk?
Ja, bovendien kunt u voor de deur (beperkt) gratis parkeren op ons eigen terrein.
Kan ik een afspraak maken voor de winkel?
U kunt zonder afspraak langs komen, maar als u graag een afspraak maakt kan dat.
Klik hiervoor op deze link
http://www.supersaas.nl/schedule/login/LingerieService/LingerieSpecialist
U mag natuurlijk ook mailen info@lingerieservice.nl of bellen/whatsappen 023-3031290.
Doen jullie aan Click en Collect?
Ja.
U kunt uw bestelde artikelen nog dezelfde dag afhalen in de winkel. U krijgt z.s.m. een bericht dat uw bestelling klaar ligt.
Het kan zijn dat wij het druk hebben en u nog geen bericht heeft ontvangen dat uw artikel klaar ligt. Neem dan, als u het graag snel wilt halen, even contact op 023-3031290 (bellen/whats-appen)
Als de voorraad in mijn maat van een bepaalde bh 0 is, kan ik dan toch bestellen?
Als u eerst contact met ons opneemt kan dat vaak wel. Wij kunnen u dan de juiste levertijd doorgeven.
Als uw maat wel bij ons op voorraad is kunnen wij, tenzij anders vermeld, het betreffende artikel voor u binnen 2 dagen leveren.
Artikelen die wij wel kunnen leveren, maar die bij ons op zijn, kunnen wij doorgaans binnen een week leveren.
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen via iDeal, per eenmalige machtiging (incasso), vooraf overmaken of paypal. In het geval dat u de artikelen zelf komt halen betaalt u geen verzendkosten.
Kan ik de artikelen terug sturen?
Als u om welke reden dan ook besluit de artikelen niet te houden, kunt u de artikelen (mits ongedragen en in de oorspronkelijke verpakking) terug sturen. Zie afhandeling retouren.
Sommige artikelen zijn uitgesloten en kunt u niet retourneren. Dat gaat in ieder geval om medische artikelen, zoals o.a. compressiebh's voor na een operatie; slips, shapewear en bruidslingerie. Ook coutureartikelen kunt u vanwege het kwetsbare karakter niet retourneren. Wij ragen u aan om deze artiokelen in de winkel te komen passen.
Hoe lang is de zichttermijn?
U heeft 2 weken de tijd om te besluiten of u de artikelen wilt houden, uitgezonderd slips, shapewear, bruidslingerie en het verrassingspakket. Bruidslingerie, shapewear en slips kunt u wel in de winkel komen passen en ter plekke besluiten of u deze artikelen wilt houden. Bovendien bespaart u dan de verzendkosten.
Wat moet ik doen als ik iets wil terug sturen?
U download het retourformulier op de retouren-pagina.
Dit formulier vult u in en mailt u naar retouren@lingerieservice.nl.
De pakbon, die u bij de zending heeft ontvangen, voegt u bij de retourzending.
U stuurt de artikelen goed verpakt en voldoende gefrankeerd naar LingerieService Marieke Vermaas, Nieuweweg 55F, 2132 CL Hoofddorp
Krijg ik de verzendkosten vergoed als ik iets retour stuur?
Nee
Moet ik mij altijd registreren?
Om op de site rond te kijken hoeft u zich niet te registreren. Als u online wilt bestellen is dat wel noodzakelijk.
U registreert zich met een e-mailadres en een wachtwoord. Hiermee heeft u toegang tot uw persoonlijke gegevens.
Door deze gegevens op te slaan hoeft u deze gegevens, als u op een later tijdstip nog iets wilt bestellen niet nogmaals in te voeren.
Waarom moet ik mij registreren?
De gegevens hebben wij nodig om uw bestelling te verwerken.
De gegevens kunnen op een later tijdstip weer gemakkelijk gebruikt worden bij een volgende bestelling.
Ook kan het handig zijn om nog eens terug te kijken in uw vorige bestellingen. Zo kunt u uw ervaringen met reeds bestelde producten gebruiken bij het maken van uw keuze voor een nieuwe bestelling.
Wat zijn de verzendkosten?
Als u zelf de artikelen ophaalt in de winkel (Nieuweweg 55F, 2132 CL Hoofddorp), dan betaalt u vanzelfsprekend géén verzendkosten.
Als u voor verzenden kiest, vragen wij van u een bijdrage in de verzendkosten van 12.95 euro voor verzending van een volgbaar brievenbuspakketje of pakket binnen nederland.
Andere landen verschillen per land.
Ik heb begrepen dat ik, als lid van een aangesloten thuiszorgorganisatie, korting kan krijgen op de verzendkosten. Hoe werkt dat?
Als u lid bent van de Omring, Vivium of SenZ. kunt u ons een mail sturen met uw lidmaatschapsnummer. U ontvangt van ons dan een kortingscode welke u tijdens het bestelproces kunt invoeren.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja wij verzenden ook naar het buitenland. Sommige landen kunt u direct selecteren.
Als u uw land niet kunt selecteren, kies dan bij de betaalmogelijkheden voor "vooraf overmaken". Wij zullen dan de verzendkosten aanpassen en een nieuwe betalingslink toesturen.
Heeft u onderhoudstips voor badkleding?
Over het algemeen kunt u de aanwijzingen op het etiket volgen. Maar voor badmode zij er toch wel wat extra tips om zo lang mogelijk plezier te hebben van uw aankoop.
Vermijd ruwe oppervlakken.
Shampoo heeft een slechte invloed op de elastische vezels in de stof. Gebruik dit daarom niet als u uw badkleding draagt.
Laat uw natte badkleding zo kort mogelijk in de tas en dan het liefst ineen handdoek gerold.
Hoe sneller u uw artikel na gebruik reinigt, hoe beter! (zonnebrandcreme, transpiratie, chloor en toevoegingen aan thermaal water)
Gebruik geen wasverzachter.
Droog uw badkleding nooit in de wasdroger!